Vor Frelsers Kirke - Korsløkke Sogn

GudstjenesterKonfirmationBørn og ungeAktiviteter
EftermiddagsklubStudiekredseKoncerterKirkens historieKirkens inventar
KirkekontoretMenighedsrådetKirkens ansatteFind vej til kirkenFacebook

Kirkens orgelKirkens orgelKirkens flygel

Koncerter i kirken

Tirsdag den 28.maj kl. 19.30

Koncert med Odense Musikskole

Den 28. maj kl. 19.30 afholder dygtige elever og deres lærere fra Odense Musikskole deres sommerkoncert i Vor Frelser Kirke. Det bliver med instrumenter som bl.a. tværfløjter, harper, klarinetter samt Folkemusikband. Vi får de enkelte instrumenter at høre solo eller i mindre grupper, og der vil også være sammenspil i større grupper på kryds og tværs. Alle er hjerteligt velkomne!

Onsdag den 28. august kl. 19.30

Støttekoncert i Vor Frelsers Kirke:

”Kim i Kirken”

Troubadouren og spillemanden Anders Munch fra bandet Munch & Broderskabet har indgået et samarbejde med Foreningen Bord & Stol, der arbejder med at forbedre udsatte børn og unges forhold, og Det Sociale Netværk/headspace Danmark, som arbejder på at forbedre forholdene for psykisk sårbare børn, unge og voksne. Anders Munch, der synger Kim Larsen sange, tager nu på sin årlige turné sammen med sin faste sidemakker Klaes Lindgren. Og vi er så heldig at få besøg af de to kompetente spillemænd denne aften.

Koncertfortællingen ”Kim i Kirken” tager dig med på en rejse af Kim Larsens mest nærværende og eftertænksomme sange tilføjet og rammet ind i Larsens poesi og historie. Musikalsk kan du forvente den ”rene vare”, intensitet og dynamik. Anders Munch med sin sidemakker nærer dyb respekt for de traditionelle rødder i musikken. Nogen har sagt; ”Ham Anders, lyder jo nærmest som Kim Larsen selv”. Når du køber billet, er du samtidig med til at gøre en forskel for udsatte børn og unge i Danmark. Anders Munch donerer 50% af overskuddet til Headspace/Det Sociale Netværk.

Billetpris: 240 kr. kan bestilles på dette link:

Tilbage til forsiden